Botanická zahrada na malebné stráni v Troji je místem odpočinku, poučení, zábavy i potěšení všech vašich smyslů.
Projekt byl financovaný z prostředků ESF, OP Praha – Adaptabilita CZ.2.17/3.1.00/32718
1. února 2010 zahájilo Trojské gymnázium Svatopluka Čecha realizaci projektových činností na novém projektu v rámci Operačního programu
Praha - Adaptabilita pod názvem Trojské trumfy pražským školám. Výsledky dvouleté práce si nyní můžete zdarma stáhnout.
Materiály jsou určené pro středoškolské studenty a odpovídající ročníky víceletých gymnázií. Hlavní metoda práce spočívá v samostatné nebo individuální činnosti, výjimečně práce s průvodcem.
Materiály tvoří ucelené didaktické balíčky, které jsou koncipovány tak, aby podnítily středoškolské studenty k prostému pozorování a zájmu o svět, jehož je člověk součástí – aby srovnávali současnost s minulostí, všímali si shod a rozdílů, opakujících se trendů, proměn v přístupu k životu, vyvozovali závěry, řešili problémové úkoly, které podporují logický úsudek, ale i úkoly praktické, jejichž cílem je přiblížit se danému tématu.
Průvodcem ve Fata Morganě
Průvodcem ve Fata Morganě - karty
Průvodcem ve Fata Morganě (řešení)
Průvodcem ve Fata Morganě (karty - řešení)
Rozmnožování rostlin ve Fata Morganě
Rozmnožování rostlin ve Fata Morganě (řešení)
Rybí intermezzo ve Fata Morganě
Rybí intermezzo ve Fata Morganě (řešení)
Tropický deštný les v botanické zahradě
Tropický deštný les v botanické zahradě (řešení)
Tropický deštný les
Tropický deštný les (řešení)
Tropical rain forest in the botanical garden
Tropical rain forest in the botanical garden (řešení)
Tropischer Regenwald im Botanischen Garten
Tropischer Regenwald im Botanischen Garten (řešení)
Obsah a doporučení pro učitele - VÍNO A VINNÁ RÉVA
Pracovní materiály pro učitele - VÍNO A VINNÁ RÉVA
Kvašení a alkoholy
Kvašení a alkoholy (řešení)
Obsah a doporučení pro učitele - JAPONSKO
Japonsko - země vycházejícího slunce
Japonsko - země vycházejícího slunce (řešení)
Japonsko v poezii
Japonsko v poezii (řešení)
Japonsko v próze
Japonsko v próze (řešení)
Obsah a doporučení pro učitele - BARVY U ŽIVOČICHŮ A ROSTLIN
Barvy a barviva v rostlinné říši
Barvy a barviva v rostlinné říši (řešení)
Chromatografie a barvy podzimu
Chromatografie a barvy podzimu (řešení)
Barvivo jako indikátor
Barvivo jako indikátor (řešení)
Naše webové stránky používají k poskytování služeb, zlepšení návštěvnické zkušenosti, personalizaci obsahu, anonymní analýzu soubory cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více zde
*Potvrzením výběru a odesláním udělujete souhlas se zasíláním newsletteru.